Zrób prezent MAMIE, która wraca do pracy po urlopie macierzyńskiem

prezent dla mamy wracającej do pracy po urlopie macierzyński

Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim to nie wątpliwie jeden z gorszych momentów bycia rodzicem, zwłaszcza dla mamy. Rozstanie z dzieckiem, oddanie go pod opiekę komuś innemu - nie brzmi dobrze 😊 Nasuwa się dużo wątpliwości, niewiadomych. Ja nie żałuję swojej decyzji o powrocie do pracy. Mój maluch chodzi do żłobka i jestem z tego bardzo zadowolona 😊. Rozwija się świetnie, jest bardzo kontaktowy, a ja cieszę się, że mogę wyjść z domu, ładnie się ubrać i umalować. Wychodzimy z domu z wielką ciekawością co przyniesie dzień, a wracamy do siebie z utęsknieniem. Polecam takie rozwiązanie, czuję się spełnioną kobietą i bardzo dobrą mamą, a radość jaka bije od mojego maluszka to najlepszy dowód na to, że dobrze zbroiłam.

Wesprzyjmy młode Mamy, które wracają do pracy. Najlepszą formą wsparcia będzie prezent, który wyrazi poparcie dla ich decyzji o powrocie na etat. 

W mojej ofercie znajdziecie specjalną szklankę z personalizowanym grawerem oraz żłobkowe body dziecięce. 

Więcej informacji o szklance z grawerem znajdziecie klikając tutaj, a link do bodziaków tutaj 😉 .

szklanka z personalizowanym grawerem

body dziecięce

#prezentdlamamy #prezentdlamamyktórawracadopracy #niebanalneprezenty #body #bodydziecięce #personalizowanaszklanka #szklankazgrawerem #żłobek #mamaidziecka 






Komentarze